Консалтинг

Правила роботи з клієнтами у постковідних умовах

Світ невідворотно змінився під впливом пандемії та обмежень, які тривають досі. Бізнес реагує на зміни по-своєму, підлаштовуючись до нових умов діяльності, трансформуючи бізнес-процеси, стилі управління і підходи до роботи з клієнтами. Як в умовах конкуренції «усіх з усіма» утримувати конкурентоспроможність фірми й не втрачати клієнтів і прибутки – далі

Зміна усталених підходів

Іти швидко, щоб не відставати від конкурентів, і чимдуж бігти, аби хоч на крок випереджати їх – нинішні реалії для компаній. Постійні трансформаційні процеси стали обов’язковою умовою виживання бізнесу в сучасних умовах. Компанії, які залишаються вірними старим підходам і моделям управління, втрачають клієнтів і, як наслідок, прибутки.

Майбутнє – за фанк-бізнесами – компаніями, які постійно змінюються і впроваджують інновації, знаходять способи, як не лише задовольнити запити свого клієнта, а й здивувати його, перевершити очікування й зробити партнером на все життя. Сучасним компаніям слід узяти на озброєння підхід до ведення бізнесу у стилі фанк і переорієнтувати свою діяльність так, щоб бренд став запорукою успіху, а якість послуг – підтвердженням надійності.

Компанія, яка працює у сфері послуг для бізнесу, повинна дивувати, вражати потенційного клієнта. Це основний принцип фанк-бізнесу. Цей принцип раніше сповідували переважно креативні індустрії, але, як показує практика, такий підхід потрібен усім.

Коли компанія хоче здивувати своїх клієнтів, вона оцінює різницю між тим, що клієнти отримують після співпраці з нею, і тим, що вони очікують отримати.

Задоволення клієнта = Що клієнт сприймає в підсумку – Що клієнт очікує отримати

Замість того, щоб просто відповідати очікуванням або створювати нові очікування, компанія свідомо намагається піти новим і несподіваним для клієнта шляхом. Вона не старається «перевершити» очікування, тому що це передбачає рух заданою траєкторією, не прагне знайти нові грані або сфери, у яких вона буде конкурентоспроможною. Вона намагається запропонувати щось несподіване. Щоб дійсно здивувати клієнтів, потрібно спиратися на три основні показники: «Як клієнт оцінює вашу діяльність?», «Чого клієнт хоче?» і «Що клієнт запам’ятовує?».

Найяскравіші враження від польотів не мають нічого спільного з очікуваннями – хорошими чи поганими – від обслуговування на борту літака. У пам’яті залишається лише прочитання якоїсь особливо проникливої книги, зустріч зі знаменитістю або цікава розмова із сусідом, позаштатна ситуація тощо. Тому керівники фірм повинні задуматися, як використовувати наявні аспекти послуг, аби справити незабутнє враження на клієнта.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра