У зв’язку з війною фахівці «Де Візу» переглянули підходи до роботи з клієнтами, аби врахувати емоційну вразливість та чутливість всіх стейкхолдерів, а особливо тих соціальних груп, які безпосередньо постраждали від війни.
Саме тому основною ознакою якісної роботи з клієнтами стала емпатія, максимальна доступність послуг, гнучкі умови співпраці та індивідуальний підхід до кожного замовника.
Керівництво «Де Візу» сформувало низку завдань на 2023 рік, які покращать клієнтський сервіс і допоможуть оптимізувати роботу над проєктами:
- зберегти фаховий персонал, виграти війну за кращі таланти в галузі і залучити їх до роботи в компанії;
- усунути бар’єри між замовниками та надавачами послуг, максимально спростити взаємодію, зокрема завдяки використанню хмарних сервісів;
- бути послідовними в мікрорішеннях щодо клієнтського сервісу, при цьому нести позитивні емоції й зберігати вірність принципам професійної та етичної поведінки;
- впроваджувати кращі світові практики роботи з клієнтами з урахуванням національних особливостей замовників послуг та зовнішніх чинників.
Олександр Бойко, Президент групи компаній «Де Візу», зауважив:
«Війна кинула бізнесу багато викликів, зокрема загострила потребу у зміні підходів до роботи з клієнтами. Простота і доступність повинна бути основою для алгоритмів обслуговування, отримання послуг та комунікації між замовником і виконавцем.
Позитивне враження від співпраці з компанією досягається не лише через комунікацію з членами команди. Зрозумілі вимоги, готовність йти назустріч у вирішенні певних питань, гнучкий графік роботи, зумовлений реаліями воєнного часу, швидке прийняття рішень та доступність інформації про компанію — основні складники позитивної взаємодії між замовником і надавачем послуг. Саме тому для покращення клієнтського сервісу на часі пошук і впровадження найкращих світових практик».