Консалтинг

Чому керівникам компаній важливо працювати над персональним брендом

Не секрет, що нині бренд – це не лише компанія, яка надає товар чи послугу. У сучасному світі індивідуальність стає брендом. Товарів, послуг, продуктів більше не існує – бал правлять бренди. Завдяки їхній силі ми робимо вибір, віддаючи свої кревні за товар чи послугу. Що таке особистий бренд? Чи потрібен він керівнику компанії? Безумовно, потрібен! І ось чому.

Висока конкуренція

Особистий бренд – це імідж людини у професійній спільноті, до якої вона належить. За цим образом може бути все, що завгодно, – приналежність до певного бізнесу, конкретної компанії, володіння професійними якостями і вміннями, особистісні характеристики тощо.

Усі бізнеси, які працюють в умовах високої конкуренції, потребують просування. Це не новина. Водночас активно працювати потрібно не лише в напрямі просування бізнесу, а й особи, яка за ним стоїть. Працюючи паралельно в цих двох площинах, можна досягти успіху набагато швидше.

Конкуренція стає дедалі жорсткішою, а надто в ці турбулентні часи, які ми зараз переживаємо. Довіряти просто компанії стає складніше. Простіше, якщо вона асоціюється із конкретною людиною чи групою осіб. Саме тому менеджери різних рівнів почали розуміти важливість просування не лише послуг як таких, а й побудови персонального бренду.

Претензія на елітарність

Компанія, у якій працюють «зірки», тобто фахівці із сильним особистим брендом, заробляє в рази більше за свого конкурента, який не переймається питаннями персонального брендингу. Зачіска, зроблена у відомого стиліста, дорожча, ніж у звичайного перукаря, знаменитий лікар чи адвокат однозначно не консультуватиме за копійки тощо. Довіра та експертність коштують дуже дорого. «Ноу нейм», навіть якщо він профі, невисоко цінується.

У сфері послуг, мистецтві, політиці й бізнесі найчастіше ми робимо ставку на ім’я людини та експертність. «Чорний квадрат» Малевича тому й коштує мільйони доларів, бо його намалював Малевич. Якщо ви намалюєте такий самий квадрат, а в цьому, здається немає нічого складного, у вас навряд чи хтось його купить.

Якщо ви – власник компанії, то ваш імідж стає елементом її образу. Правильний образ підвищить конкурентоспроможність усіх ваших бізнес-проєктів. Згадайте Стіва Джобса. Саме завдяки йому бренд Apple став таким успішним.

Економія бюджету

Деякі власники бізнесів соромляться розвивати особистий бренд. Мовляв, навіщо мені публічність, ліпше я розвиватиму бренд компанії, для чого цей галас навколо моєї скромної персони... Однак, якщо ви хочете, щоб на вашу думку зважали, послуги й товари коштували дорого, а працювати у вас хотіли найкращі фахівці на ринку, необхідно розвивати особистий бренд. До речі, ще один плюс – це відчутна економія бюджету. Розвивати особистий бренд дешевше, ніж бренд компанії.

Ідеально, коли за компанією стоїть реальна людина та її історія. На Заході особистий бренд вже давно став одним з основних способів просування того чи іншого бізнесу.

Довіра інвесторів

Крім того, персональний бренд – це щеплення від недовіри інвесторів. Погодьтеся, вкладати кошти безпечніше, якщо добре знаєш власника бізнесу й довіряєш йому. Проєкт з бездоганною ідеєю і кваліфікованою командою не врятує ситуацію, якщо репутація власника бізнесу або топменеджера не викликає довіру інвесторів.

На тему
Запит прийнято!
Найближчим часом з вами зв’яжеться наш спеціаліст.
Гарного вам дня!
Запит не прийнято.
Ви можете зв'язатися з представниками «Де Візу» за тел. +38 (044) 279-0000
Гарного вам дня!
Долучайся до
команди "De Visu"
Ми переконані, що успіх нашого бізнесу залежить від працівників, тому ми заохочуємо кожного з них до розкриття власного потенціалу та здібностей.

Якщо ви відповідальні, орієнтовані на досягнення високих результатів своєї діяльності та прагнете до постійного розвитку й самовдосконалення, запрошуємо вас приєднатися до нашої команди.

дізнатися більше
112
працівників наразі в усіх філіях "De Visu" Group
Кар'єра